tisdag 12 oktober 2010

En inblick i en "högre värld" .

Jag hade många stunder som barn med "anden i glaset" o pendlar o viskningar i mörkret i källaren , mycket hände och ibland blev jag riktigt "shit rädd" :) men idag tror jag nog att det var andevärlden som skrämde bort mig för jag var för ung o puckad då, jag visste ju inte riktigt vad jag skulle göra om jag fick kontakt.
Nog om detta nu , jag ska hålla mig till dom "länkar" jag har haft och kommer ha här o nu i den delen av mitt liv som man kan kalla vuxna livet.

När jag gick hos Kersti Manell så hade jag en "länk" med en ande i något som kallas "blind folded" typ ,, man går ut ur rummet o får en väldigt väl fastsatt ögonbindel på sig o sen leds man in i rummet igen o sätts på en stol , o framför sitter då en okänd person som man ska länka till andevärlden med .

Jag fick ganska omgående känslor av fysisk karraktär i min kropp... den började förändras kändes det som och i ett vipps så kände jag mig som en liten , späd energi fylld o glad tant :) svårt att beskriva detta så ni inte tycker jag verkar helt ute o cyklar ... men ofta så börjar det så , med en Clairsentence tolkning av anden.
Sedan fortsatte det med inre bilder o jag började lämna beskrivningar på beteende o mer detaljerad beskrivning av utseendet , o än idag minns jag bilden jag fick av henne när hon sitter o stickar med smala , knotiga fingrar o förmedlar att hon ofta gillade att "läxa" upp sina barn o barnbarn på ett kärleksfullt sätt,, det var helt otroligt och det var som om jag och hon var i en bubbla och talade med varandra utan ord.. hon från andevärlden o jag på en stol med ögonbindel i en lokal i centrala Örebro .. de kanske låter galet,, men idag vill jag påstå att galnare saker kan man se och uppleva på Tv-apparaten .
Efter att kontakten avtagit o jag hade lämnat budskapet från anden till personen som satt framför mig så var det klart o man tog av mig ögonbindeln ,, o där satt personen som jag hade känt på mig hela tiden att det var ,, för anden såg lite ut som henne...som sitt barnbarn :)

Detta var en liten berättelse om min första "länk" .. jag kommer att skriva om 3 andra under kvällen o morgondagen men jag kommer inte uppge några namn på den person som jag gjort "länken" åt och jag kommer aldrig heller att i detalj ge förklaringar på budskapen som jag förmedlar mellan anden o "sittern" efter som att jag anser att det är deras privata angelägenhet och man får inte glömma att det faktiskt är anhöriga från andra sidan som kommer igenom för att hjälpa sina nära o kära här på denna sidan och jag känner att det skulle liknas med att skvallra om vad grannarna pratar om innanför sina egena väggar.

Tack igen för att du läser :)

Ronny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar