tisdag 19 oktober 2010

besök i den inre världen

Att beskriva den inre o den yttre världen kan vara lite komplicerat så här över en blogg en tisdag morgon ,, de är lite av överkurs kanske o något som man kan säga har lärts ut i olika okulta skolor i tusentals år här på jorden .
Men jag tänkte att jag ska försöka återberätta ett möte med en Ande som ägde rum i min inre värld.
På en cirkleträff i en "led meditation" där jag hade vandrat genom en helt otrolig äng med blommor som var så vackra att man kan nog inte beskriva dom med ord , o skog med träd som ej blivit rörda av en såg eller yx blad NÅNSIN , träden var så påtagligt levande att man nästan hörde dom andas. Efter att samlat energi o ljusharmoni vid ett vatten drag så begav jag mig upp på en klippa såg låg intill att hav , helt sjukt bra utsikt har den platsen :) love it.. anyway
jag hade till uppgift att se om jag kunde hämta in någon "länk" till någon i rummet via min "inre" värld.

Så jag satte mig ner på en rätt snygg sten och bara såg ut över havet o himlen o bara lät mig flyta bort från tankarna o fokuserade mig på mitt inre centrum.
Efter ett tag ,,kanske några andetag senare .så kom den bekanta känslan av en närvaro, rofylld känsla spreds igenom mig o så började information dyka upp..
bilder.. känslor väldigt tydliga clairesentience strömmade genom mig o jag kunde få en ganska tydlig bild av denna trevliga något äldre dam. Efter att vi hängt ut lite på min utkiksplats över mitt inre hav så tog vi farväl för denna gång och vi i gruppen togs sakt tillbaka till den "yttre" världen och vi började redovisa vad vi varit med om o vilka vi träffat. Jag hade "länkat" o min kära cirkel kollega bredvid mig kunde känna igen beskrivningen och namnet o de var oxå till henne anden sa sig höra till.

Den här upplevelsen var min första "länk" i Anders Åkessons cirkel i Porla Brunn .
Cirkel träffar är när man träffas varannan vecka i en grupp o utvecklar sig tillsammans med likasinnade .
Man ska innan man går med i en cirkel , först ha gått iallafall en kurs i Grundläggande Mediumskaps fundament.

i nästa inlägg ska jag skriva lite om vad man mer kan tänka på som kan vara bra gällande utveckling av en själv som person. ( enligt min åsikt) . Kom ihåg , de jag skriver är vad Jag anser o bör inte tas som RÄTT eller LAG eller SANNING av dig, det är din uppgift här i livet att ta DITT eget ansvar för ditt egna liv.

Tack igen för att du läser .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar