tisdag 10 maj 2011

drink drink drink it..




Hinner tyvärr inte blogga allt jag trycker i mig.. skulle behöva en Iphone eller så då tror jag.. hur som .. min Laptop och nokia n95 fungerar fint nu .

Dagens första drink innehåller följande :

1 näve spenat
1 st rött äpple
1 st banan
2 lååånga fet kvistar Selleri

och så massor med blåbär .

riktigt dunder gott.
Men glöm inte slå i vatten oxå..de blir lite geggigt annars.. och sen det sista som blir kvar rekommenderar jag att ni blandar upp med Rice Dream mjölk . . blir så nice smak.

Jag har inte skrivit så mycket om mina Andliga äventyr här på ett tag nu. Men jag har en del intressanta saker att skriva om här snart men jag måste få tiden för att komma in i den " viben" . Så gissar på någon gång nästa vecka när det är lite lugnare.

Men jag rekommenderar dig om du är sugen på något spännande så kolla in min kurs som jag lagt upp nu på min hemsida. www.inzide.nu

En extra insatt Healing o Personlig utvecklingskurs i Tyresö i slutet på månaden.

Sen har jag nyligen snurrat igång en Cirkel i Stockholm nu oxå .
Om du är intresserad så tveka inte att höra av dig för att veta mera.

Ha det gott !
NU ska jag ner till tvättstugan.

Frid o harmoni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar