tisdag 27 oktober 2009




ja det händer en hel del.
nu är gamla studion på järnvägsgatan historia.
mycket har hänt i dom lokalerna, många minnen och många människor har passerat genom dörrarna där under åren. nu är det dags att skriva ny historia.

Nya studion på fredsgatan 29 är vi kanon nöjda med, mycket mycket slit o släpa , spikar och skruvar och svordomar och skratt.

Jag ser väldigt ljust på framtiden där och jag hoppas varje dag blir den bästa den kan bli.

Lite hjärndöd känner jag mig nu ..
körde lines idag på en stor arm i biomech m lite sten inslag. Fick min order från Lundbergs tattoo supplies idag. Nålar av riktigt bra kvalitet och en monster grip med en liten finess på som jag gillar skarpt(bild och förklaring kommer imorgon)
o så nu tegaderm plast plåster grejs...bra skit för lite mindre tattoos tycker jag.. det är som en plastfilm man applicerar på ny gjord tattoo sen får den sitta på tills det är läkt. plast filmen andas på något sätt men släpper liksom inte in något skit ...den används på brännskador och liknande inom sjukvården och den funkar fin fint på tatueringar oxå. dom enda som klagat är dom som jag sättit dit det på som har stora ytor tatuerade... så ja jag låter bara mindre tattoos ha det. jaja nog om det . simma lugnt och fuck the authority!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar