torsdag 29 juli 2010

Sverige o sommar med sol...



Ibland undrar jag vad som är poängen med att klaga på vädret.. eller liknande saker.. naturen lär ju göra det som behövs. Kan ju knappast vara så att de är helt "random" ...vädret alltså.

Jag tänkte faktiskt klaga på en annan sak.. jag har gjort det förr oxå.
Men seriöst Aftonbladet o expressen.. varför finns dom ?? Vem köper dom ?
Jag undrar vad som får en människa att besluta sig för att göra ett löp med en krashad bil på och texten " Pappa dödskrashade sig och sin 3 åriga dotter...endast systern överlevde" ok ? ska de sälja ? ooo ja de e ju det de gör.. men vilka morbida sinnen läser löpet och tänker.. " Ja den tidningen ska jag köpa ! "

Och om man nu inte gillar läget med vädret... O löpet lyder typ " De ryska monster ovädret" el. dylikt.. varför köper man den då ?? För att må ännu sämre över vädret ???? Plus betala för det !!! Köp en glass o var glad For fuck sake !! :)

Ja o varför gnäller jag över det här...
jo för att när jag sätter mig i bilen och åker in till stan för att t.ex ta mig till jobbet... så ser jag skiten när jag står i bilkön i stan ..eller oxå hör jag babblet i mat affären eller någonstans.. o ser alla ledsna miner.. i lyxiga bilar eller med dyra mobiler i handen o senaste märkeskläderna... sura miner över vädret.. ja vi har det inte lätt i sverige.. se bara löpet.. döds olyckor på vägarna...ledsna prinsessor och ryskt regn... OMFG

Rösta på mig i nästa val så jag får bestämma att Aftonbladet och Expressen och alla nyhets skit på tv4 o svt o tv3 och tv fan över huvudtaget försvinner..

så vi får lite sinnesro .

Lägger upp lite bilder på tattoos oxå ska jag göra :)

trevlig kväll .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar